• Post 1
  • Post 3

Pages

  • twitter
  • facebook
  • rss

Thursday, February 17, 2011

Aku Akan Lupakan Kau !

SUMPAH ! aku akan lupakan kau . aku dah fikir masak² . aku tahu keputusan aku nie takkan mengecewakan aku . aku berani JAMIN . sebab kau pun bukan baik sangat dengan aku sekarang kan . kau sekarang pun dah asyik lupakan aku aje . cuma aku je buat BODOH .




okey . anggap aje yang kita berdua tak pernah KENAL selama nie . anggap aje apa yang telah berlaku antara kita berdua nie hanya MIMPI NGERI . yewp ! mimpi yang AMAT ngeri . aku akan doakan semoga kau bahagia dengan orang yang kau sayang . semoga kau temui CINTA SEJATI kau . aku tak SEDIH dengan semua . malah aku HAPPY . kerana , tiada lagi SEBAB untuk hubby aku cemburu dengan kau !

0 Bebelan:

Post a Comment

Pengikut Tegar

Tinggalkan Link Anda Disini