• Post 1
  • Post 3

Pages

  • twitter
  • facebook
  • rss

Sunday, February 13, 2011

My Love Story

Guys . . petang nie , aku story sikit tentang kisah aku and 'hubby' aku sekarang . . before aku and dia couple . . just story-story okey . . tapi tak lah sweet macam your love story . . nie just suka-suka je nak shared . . :)

********************
first , aku kenal hubby aku kat Tagged . . mula-mula aku confuse jugak . . tak tahu nak add dia atau tak . . then , aku fikir-fikir , add je larh . . as friend . . bukan apa pun kan . . so , aku pun kenal-kenalan larh dengan dia . . kalau tak silap aku , aku kenal dia bulan 12 tahun 2009 . . time tu , dah nak penghujung bulan . .

then , aku and dia beralih tempat pulak . . dari Tagged , kami pergi ke Myspace . . tak best wa cakap lu ! boring giler kat Myspace . . lepas tu , aku and dia pergi ke Tagged semula . . kat Tagged , boring jugak tapi tak lah macam kat Myspace tu . . beberapa lama lepas tuh , aku ajak dia main Kawanlah.com . . Kawanlah.com nie tak famous , tapi best aw ! tapi tak kekal lama , kami pergi ke Tagged semula . . macam tuh larh kerja aku berdua . . ngeeee ~ lastly , kami pergi ke Facebook . . haaa . . kekal sampai sekarang . . :)

hahaha . . dalam bulan mac , aku dah mulai serasi dengan dia . . aku dah mulai suka kat dia . . sayang ? erkhhh . . ada larh jugak sayang dia . . hehehe . . aku still ingat lagi time tu , aku ada bagi nombor handphone aku kat dia . . lepas tu , terus dia mesej kat aku . . ngeeee ~ aku sayang dia !

tapi , something happen larh . . kalau dia tahu aku ada couple , confirm dia tak layan aku . . huh . . benci aw ! rindu giler aku kat dia . . tapi tahan je larh . . dia menghilang diri time aku couple . . dia muncul time aku single . . waw ! sweet . . macam tahu-tahu je . . :xD

then , dalam 02/05/2010 . . malam tu , aku and dia cakap pasal hati and perasaan . . urghhhh ! malam-malam layan pasal hati and perasaan , memang sweet ! romantik ! i love it ! malam tu aku ngaku yang sayangkan dia . . yesss . . malam tu aku jujur pada dia yang aku sayangkan dia . . aku sayang dia sangatsangat . . tapi malangnya , dia tak minta aku jadi couple dia . . fine . . :(

03/05/2010 ialah malam yang bersejarah untuk aku . . malam tu aku busy giler . . pukul 8malam aku keluar dengan kawan baik aku . . nak pergi kedai untuk copy paper-paper tentang kerja kursus sejarah . . dalam pukul 9.45malam , baru balik . . letih giler . . then , bila sampai rumah , aku pun baring tepi katil kejap . . nak hilangkan letih sebelum pergi mandi . . time tu aku tengah mesej dengan dia . . tepat pukul 10malam , aku dapat mesej . . "Sudi tak awak jadi makwe saya ?" . . yahooooo ! impian aku jadi kenyataan . . lepas baca mesej tu , terus aku jatuh dari katil . . terkejut punya pasal . . aku pun apa lagi , setuju je larh . . :)

lastly , sampai sekarang aku masih bersama dengan dia . . so happy ! kekal jugak hubungan aku dengan dia . . aku doakan semoga hubungan dan dia kekal hingga ke akhir hayat . . amin . . . :)



P/S : sayang cinta , sayang , rindu abang sangatsangatsangat . . jangan tinggal sayang aw sebab sayang tak akan tinggalkan abang . . muahx ~


0 Bebelan:

Post a Comment

Pengikut Tegar

Tinggalkan Link Anda Disini