• Post 1
  • Post 3

Pages

  • twitter
  • facebook
  • rss

Tuesday, February 15, 2011

Kawan Jahanam

HOT ! HOT ! HOT ! memang aku hot hari nie . . dah lama aku sabar dengan semua nie . . sekarang , aku dah tak boleh nak bersabar lagi . . ingat aku nie manusia tak ada perasaan ke apa ? hah ? ingat aku nie saje² diam . . sorry ! aku takkan diam saje² taw !


kau nie memang jenis tak reti BAHASA kang ! orang datang sekolah , kau tak datang . . sibuk pergi bercuti . . then , mula larh sibuk tanya aku pasal homework . . bila aku nak beritahu , kau suruh mesej . . bila aku lupa nak mesej , kau boikot aku . . weyh minah ! kau ingat aku nie orang suruhan kau ke ? aku nie pun busy jugak ! bukan semua nak dahulukan yang kau punya aje . .


bila aku datang sekolah , kau nampak aku . . kau buat macam aku nie tak wujud je kan ? kau ingat aku nie hairan sangat ke kau buat aku macam tu . . huh ! aku nak minta maaf dengan kau pun pasal lupa nak mesej tu pun , tak jadi . . now ! kau nak BOIKOT aku kan ? BOIKOT larh .  . aku tak kisah ! tahu tak ? AKU TAK KISAH ! ! !


NOTA KAKI : SALAM MAULIDUR RASUL untuk semua UMAT ISLAM . . . :)

0 Bebelan:

Post a Comment

Pengikut Tegar

Tinggalkan Link Anda Disini