• Post 1
  • Post 3

Pages

  • twitter
  • facebook
  • rss

Wednesday, February 23, 2011

Tarik Diri

sob . . sob . . sob . . aku sedih giler hari nie . . pada tanggal 20 / Februari / 2011 , hari terakhir aku bersama skuad kadet polis wanita . . aku terpaksa tarik diri dari kadet polis . . itu arahan parents aku . . first , memang terkejut giler . . tapi nak buat macam mana . . aku terpaksa . . :(


antara sebab² aku terpaksa tarik diri :-
  • tidak ada transport . .
  • parents aku suruh aku belajar betul² . .
  • tak cukup masa aku nak study ( balik sekolah pukul 2.50petang . . kena pergi kawad kadet polis pukul 4.00petang )
so , demi pelajaran aku nie , aku tarik diri . . sebab tahun depan aku dah nak SPM . . aku nak buat betul² . . taknak main² macam PMR nie . . target 8A tapi hanya dapat 3A . . tapi aku tetap bersyukur . . amin . . . :)



0 Bebelan:

Post a Comment

Pengikut Tegar

Tinggalkan Link Anda Disini