• Post 1
  • Post 3

Pages

  • twitter
  • facebook
  • rss

Sunday, February 20, 2011

Kesian Kamoo !

hip . . hip . . hip . . hehehe . . hari nie aku happy giler . . sebab ? sebab aku buli kawan²  aku . . serius ! best giler . . sampai geram kawan²  aku kat aku . . well , nasib korang semua larh okey sebab dapat kawan macam aku nie . . bila aku serius , korang cakap aku nie membosankan . . sekarang , aku dah jadi macam nie . . korang tanggung larh sendiri ! HAHAHA . .


tadi aku ingat kawan aku tanya aku . . dia nie nampak hitam ke ? aku pun dengan biul dan blur menjawab "tak hitam cuma kurang cerah . . " haish . . memang geram . . kankan ? macam²  lagi yang aku kenakan korang . . ngeeee ~ sabar aje larh . . :xD


okey²  . . sekarang aku nak mandi dan rehat pulak . . baru balik kawad kaki nie . . perghhhhh ! nak patah rasa kaki aku nie . . teruk giler kawad hari nie . . tak larat sudah . . kredit pulak dah nak habis . . nasib kau laa handphone . . khamis nie baru aku top-up . . so , bersabar aje larh ! hehehe . . :)

2 Bebelan:

Miss Secreto De Amor said...

wa . .aktif kawad eh ? hahah . .adik jest maintain gler2 . + sewel sket . .kang kte leh geng .. kan2 hahaha

Mrs.Chubby said...

@Miss Secreto De Amor ~ haha . . adq mmg aktif kwd un kak . . HAHA . . bley2 . . itew geng !

Post a Comment

Pengikut Tegar

Tinggalkan Link Anda Disini