• Post 1
  • Post 3

Pages

  • twitter
  • facebook
  • rss

Monday, February 14, 2011

Valentine's Day !





Salam sayang semua . . hehehe . . okey ! hari nie 14-Februari-2011 . . 14-Februari ? yeah . . 14-Februari memang terkenal and termahsyur dengan gelaran HARI KEKASIH atau VALENTINE's DAY ! okey² . . aku taknak bazirkan masa aku dengan menyambut VALENTINE's DAY nie . .






actually , hari tu aku pernah terDETIK dihati aku nie nak wish kepada hubby aku sempena VALENTINE's DAY nie . . then , bila ustazah masuk kelas aku and bagi ceramah sikit tentang VALENTINE's DAY nie , terus aku lupakan niat aku tu . . hehehe . . :xD






tadi aku search kat google tentang sejarah VALENTINE's DAY nie . . best jugak sejarah VALENTINE's DAY nie . . tapi aku niat dalam diri aku untuk aku takkan pernah sambut VALENTINE's DAY . . by the way , korang pun janganlah sambut yer . . now , korang baca tentang nie . . mungkin dah lama tapi ia tetap berguna . . :)



0 Bebelan:

Post a Comment

Pengikut Tegar

Tinggalkan Link Anda Disini