• Post 1
  • Post 3

Pages

  • twitter
  • facebook
  • rss

Tuesday, February 22, 2011

BusyBody !

hey minah ! kau nie busybody betul kan . . sibuk aje ape yang orang cakap . . huh . . kalau orang tengah borak , confirm kau menyampuk . . kang kalau aku sound kau yang pedas-pedas , nanti perut masuk angin . . mula laa nak buat cerita sanasini pulak . . bila aku tak sound , nie laa jadinya . . ada aje masa kau nak menyibuk . . benci betul laa aku kat kau nie !


haish . . tak boleh blah betul aku dengan kau nie . . dah laa kalau siapa-siapa cakap , kau akan gelak . . entah apa yang lucunya pun , aku tak tahu . . huh ! satu lagi . . kau nie sedar laa diri tuh sikit . . kalau setakat mak kau beranak kan kau tepi pokok nipah , baik tak payah nak tunjuk lagak cakap 'LUAR' . . perghhhhh ! elergik aku dengar . .


sudah-sudah laa tu nak PERASAN kan diri kau tu . . sedar laa diri . . tolong terima hakikat yang kau sebenarnya hanyalah seorang BUDAK KAMPUNG . . bukan orang BANDAR yang moden . . faham ? ! ! !


nota kaki : maybe kata-kata aku nie keterlaluan tapi ini LUAHAN HATI aku . . (!)

1 Bebelan:

Syafiq said...

nice blog and header..
feel free to visit and follow ye..
www.duniakesya.blogspot.com

Post a Comment

Pengikut Tegar

Tinggalkan Link Anda Disini